Julklappshandling

Okej, måste först be om ursäkt för den dåliga uppdateringen(eller rättare sagt ingen uppdatering alls). Men idag så har jag haft både konfa(konfirmation) och julklappshandling. Just det, ni hörde rätt! Mizzan har gett sig ut på det livsfarliga uppdraget att julklappshandla till hela släkten(okej, vi är åtta bara). Jag gav mig ut på Torget med vässade armbågar(vilket behövdes ibland...) och slog mig fram med dom med bara ett enda mål; julklappar! Okej, jag har faktiskt ingen armbågsvässare(även om jag skulle behöva ha en ibland) och jag slog mig inte fram, för så gör man bara inte! Om man inte är på Ullared, där är det lagligt! Men jag tycker att jag har uträttat många ärenden, tror att jag har köpt typ 6 av typ 10 julklappar.

Jag har också handlat en klänning till min fasters bröllop i januari och unnat mig själv en underbar t-shirt! Jag brukar inte köpa klänningar(enda gångerna jag har haft klänning är på mitt dop och skolavslutningar typ) men jag ville ha en klänning nu till bröllopet.



Det orangea är min filt, btw. Jag vet inte om nni vet det, men jag älskar NYC(New York City)! Därför blev jag en aning hyperaktiv när jag såg att den passa på mig! Jag vet inte riktigt men jag har blivit väldigt rosaröd på sistone. Först på danstävlingen och sedan här... Hursomhelst så är båda från Gina Tricot.

Snart ska jag julpynta med mina fina, blåa och nya julgranskulor från Clas Ohlson och med mitt gamla vanliga pynt. Det här året ska min lillebror tyvärr bestämma hur julgranen ska se ut och antagligen kommer det se ut som en atombomb med glitter, lampor och osmakfulla saker har exploderat på den stackars granen. Så jag ska hålla mitt rum så enkelt som möjligt med typ två lampor och SMAKFULLA saker, hihi... Åhnej, min katt snarkar nu! Aja, skitsamma.

 

Mhm, vad fina de är!

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0