Pepparkaksdag!

Okej, jag har haft en väldigt dålig uppdateringvecka, eller åtminstone de senaste dagarna. Jag har haft ganska mycket de senaste dagarna, men jag ska skärpa mig under jullovet - bara 4 skoldagar kvar!! Har ni gått på Jul på Liseberg än? Om ni nu ska gå ens. Jag ska fråga en kompis om hon vill gå på lördag, men jag tror att hon kan då(hoppashoppashoppas).
Idag har jag gjort pepparkakor med en massa glasyr på! Det är köpeglasyr som jag faktiskt kan äta eftersom jag är äggallergiker. C och L tycker jättesynd om mig som inte kan äta pannkakor och bakelser(inte minst bullar!) men jag gillar INTE lukten av varken bullar eller pannkakor. Hursomhelst så garnera vi 2/3 av alla pepparkakor(men vi har deg kvar, så det blir väl bak imorgon också) och alla mina blev SVINsnygga! Jag borde få pris för dem! Haha!


Ser ni den tjocka kaninen? Min lillebror gjorde den... hihi!


Tycker ni inte att grisarna ser ut som två bilar?


Jag la alla små pepparkakor så tätt på plåten att dessa sju "klibbade" ihop sig.


Tjusig gris va? Den blev lite "evil" när jag gjorde ögonen... Och, ja, det ÄR en Lisebergskanin.

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0