Duktig flicka!

Åhh, nu tycker jag att jag har varit ganska duktig idag! Jag har gått i kyrkan(vilket jag annars aldrig annars skulle gjort), läst/gjort skolarbete(läsa en weird bok som jag tyvärr själv valt ut...) och bokat språkresa! Just det, ni hörde rätt! Jag ska åka på språkresa till Oxford i tre veckor! Det ska bli jätteroligt! Nu blev det många utropstecken här... Men jag är jätteglad iallafall även fast det blev fel i bokningen och istället för "female" så blev jag "male"  helt plötsligt... Fats jag är ändå ganska säker på att jag är kvinna, jag har för mig det iallafall... Tyvärr har jag lite panik för vi ska lämna in ett arbete på onsdag som vi knappt kommit halvvägs med. Men man ska inte deppa för det! Bästa medicinen för panik är att se på film, idag blir det "Mitt stora feta grekiska bröllop" plus lite chips = mums!

Love to you!

Kommentarer
Postat av: jojo;P

ååå vad kul!!! när åker du?<33

2009-11-30 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0