Gammal växt

Tjoh! Har ni fixat era julklappar ännu? Jag fick typ panik närjag insåg att det inte ens är en månad kvar till jul, typ 27 dagar! Har inte fixat en enda julklapp = panik! Till saken; när jag surfade runt för att hitta något passande till min lillebror på 11 bast, hittade jag en väldigt cool planta: Dinasour plant! Växten har funnits i 290 miljoner år och är alltså äldre än dinosaurierna(som de nämner i produktbeskrivningen men inte i namnet...). Om du inte vattnar den på några veckor, eller typ ett år, så rullar den ihop sig till en boll och väntar vattnet. Coolt va? Så... intresserad? Gå in på www.coolstuff.se och hitta dina alldeles speciella julklappar! Det tänker jag göra. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0