Nykomling!

Tittut! Jag heter Mizzan och har tänkt utnyttja mitt stora intresse för böcker genom att... trumvirvel... skriva en bokblogg(ganska logiskt...)! Okej, jag vet, det ser töntigt ut med en trumvirvel, men jag gillar det! Inte det töntiga, men trumvirvlar... Äh, struntsamma. Som ni ser är jag en aning beroende av att använda punkter för att göra det mer dramatiskt, men sån är jag! Behöver lite rehab för mitt "utropsteckenanvändande" också ser det ut som... Till ämnet igen; jag kommer att ge er bokrecensioner, bok- och författartips, tips om filmer som baseras på böcker, konstiga grejer och lite vardagsliv från mig! Ehh... det är nog det jag tänker skriva om.

Chou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0