Jojo-dag

Idag spenderade jag som sagt dagen med Jojo, min danspartner(som btw är helt go i huvet'... ^^).
Vi såg The Sound of Music(om du inte har sett den - gör det! Nunnorna äger om ni frågar mig, iaf på slutet.).

Vi har även diskuterat dansdräkt och bränt vid falukorven... *hosthost* Hursomhelst så gick det rätt bra, får hoppas bara att Jojos mamma hinner sy färdigt dem till denna tävlingen helst. Stencoola, men topsecret tills de är färdiga, hehe! Har också gjort färdigt min singeldans typ.
Love to Jojo for that!

Haft en ganska underbar dag helt enkelt! =)


Alla bilder från
Glitzit.se
Vilka tycker ni mest om? Vet inte om jag ens ska använda de till en dräkt...
Svart eller blått på paljetttyget?

P.S. Har jag berättat att jag dansar förresten? Får ta det i  annat inlägg isåfall. D.S.

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer
Postat av: jojo

Hellojsan jojo här;P

Haha vilken go dag vi hade<33

men du kan inte komma å säga att det var mitt fel att korvarna brändes host haha

Iaf så hade jag en grym dag med världens knasigaste korv;P som e lika med DIG;P

Det med dräkten så vet ja inte riktig, ja tror inte mamma hinner sy för hon har massa möten å shit..., men vi får se + att ja vet inte riktigt vad vi bestämde för färger och tyger men aja vi får höras ngn da om det;P



LOVEU<33



Jag tkr bäst om ormtyget;P

2010-01-12 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0