Nyårs-outfiten

Jag glömde totalt bort att visa er min svinigt snygga nyårs-outfit! Jag skriver ju inte om mode egentligen, mest för att det finns så många som redan skriver om det(plus att jag inte har världens bästa känsla för mode heller, jag köper det som är snyggt utan någon som helst tanke på om det passar till något annat jag har...^^).


Jacka - Sisters
Linne - Sisters
Kjol - H&M
Strumpbyxor/tights - Lindex
Kamera - EOS 450D
=)
Eftersom denna bild inte är tagen på nyårsafton så har jag inte sminkat mig eller satt på mig de örhängena jag hade från Glitter. Tyvärr ser ni inte de grymt snygga armbanden jag hade på mig - ett flätat läderarmband och en frälsarkrans från Svenska kyrkan
(nej, jag är inte särskilt kristen).

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0