Sju vänsterfötter?

Så, nu är jag mätt och belåten efter en lunch med FoF och MoP bestående av konstigt bröd och grönärtsoppa. Förvånansvärt god faktiskt. Hursomhelst vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen innan lunch(oops).


Något ovanligt konstigt att rapportera(även om jag brukar rapportera konstigheter, åtminstone senaste dygnet...): I Malmö har två män blivit misstänkta för att ha stulit 7 st vänsterskor(till ett värde av 10 000 kr!).
Enligt polisen är detta inte ovanligt; man nallar vänsterskor i Sverige och tar matchande högerskor i Danmark. Källa: GP

Var det kanske sådana här skor de stal? ^^

Jag hörde det här både på radion och läste det i GP imorse. När jag först läste det så var det ingen big deal liksom. "Herregud", tänkte jag bara, "orka det". Men sedan tog de upp det på radion också.
"Men lägg av!" tänkte jag. "Deras nyheter tar ju bara upp nyheter på tre minuter, varför är detta så viktigt? Är det typ inte krig i halva världen liksom?!"

Är det verkligen så viktigt att rapportera stulna vänsterskor istället för att folk dör stup i kvarten?

Over and out!

//Mizzan


Kommentarer
Postat av: Ricky

Hahahah! Jag har älskat skräk redan jag var liten ^^, men självklart ska man inte titta på det för mycket tycker jag. Man kan få lite konstiga tankat på nätterna om du förstår vad jag menar.

2010-01-03 @ 14:52:50
URL: http://wonderboo.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Ja det stämmer. :)

2010-01-03 @ 15:06:58
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww tack ska du ha:D Den designen jag har ni har faktoist en kompis gjort:) Men jag gör sj designer:D

2010-01-03 @ 15:31:46
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0