Kusin!!

Bara ett snabbt inlägg innan sängen. Kom hem för en timme sedan från farmor och farfar där de har besök av min faster och min 2 månader gamla kusin! Hon är världens finaste och är jätteliten. Men alla andra protesterar (utom Victoria, fasters kompis) när jag säger det, bara för att hon gick ner mycket i vikt efter födseln och när de andra hälsade på var jag på konfa så jag har inte sett henne tidigare... Hon är jättegullig!! Vi var i Österrike/Schweiz när hon kom så vi köpte ett gosedjur där, ett får med blommor. När de andra hälsade på (mamma, pappa och brorsan) så la min bror fåret i hennes vagga. Då blev hon totalt stilla och sa inte ett pip. När de sedan tog bort den så rörde hon sig som förut men blev stilla/vettskrämd när de la ner fåret igen. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0