Haa..jjah!!

Om ni var på Skeppsgossegatan 10, 4 trappor upp, idag klockan 10 så kunde ni ha hört mig skrika så! Det lät nog jätteroligt men det var ju jätteroligt också... tihi. Och, nej, jag skrek inte mitt under en lektion. Vi hade idrottsdag idag och jag fick/valde taekwondo och klättring, precis som flera kompisar! De tyckte taekwondon var roligast, men jag blev förälskad i klättringen! Gud vad roligt det var! Ni måste verkligen prova det; man tänjer framförallt sin mentala gräns för vad man kan och inte kan, samtidigt som det är sjuuukt jobbigt för händer, mage och armar. Våran instruktör pushade typ jättehårt/snällt så jag slog klackarna i taket...bokstavligen! Han tjatade typ roligt mycket om att man skulle nudda taket med båda fötterna samtidigt, vilket jag gjorde sista rundan! Jag var på Fysiken på Gibraltargatan(som uttalas ski.., som skidor typ, vilket är jättekonstigt eftersom man inte uttalar det så egentligen...) och det var verkligen fint där. Värt att prova på jullovet alltså! Funderar verkligen på att börja med klättring, men tänker först testa på Klätterfabriken i Gårda för att se vilka som är bäst... Aja, nu ska jag mumsa vidare på min apelsinkrokant-choklad (vilket inte är bra!) och slappa lite.. jag menar plugga lite. Usch..


Okej, jag var högt upp, men så högt upp var jag inte...

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0