IKEA-stök

Excusé moi(eller nåt) för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma särskilt mycket idag. Idag har jag först varit på julavslutning i kyrkan för att senare få våra första betyg(jättenöjd, btw!) och efter det ännu en tur till Torget för att avsluta julklappsinköpandet(äntligen färdig). Tillsist var jag och mamma på IKEA för att... ja, inte vet jag, men något årende skulle vi iallafall. Precis som det brukar, slutade det med att vi hade en hel vagn full med grejer. Mest julsaker, typ till inslagningen av allt... Vi köpte också ENORMA julgranskulor att hänga i fönstren och några mindre att hänga i granen. Jag tänkte ha två i mitt fönster med några av mina små kulor. Snacka om stor kontrast, eller hur? ^^ Här är kulorna iallafall.


Är de inte helt enorma?


De här är lite mindre och de ska vi hänga i julgranen tror jag...


Lite större än de förra men mindre än de största, tihi. ^^

Love to you!

//Mizzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0