Första advent

I år betyder första advent ett kyrkobesök för mig eftersom jag konfirmerar mig i år. Jag måste erkänna att jag inte är särskilt kristen men jag känner ändå att jag vill göra det. Btw så var det väldigt mysigt att vara på gudstjänster mitt i natten när vi var på läger i höstas. Tänk er att vara 40 pers som sitter i en konstig cirkel(i en liten kyrka mitt ute i ingenstans) runt 40 värmeljus mitt på golvet. Jättemysigt, även fast det var kallt... När jag ändå skriver måste jag tipsa om en låt jag "upptäckte" för några minuter sedan. F och hans kompisar tittade på Idol-reprisen och just då var det Mariette(var det rätt?) som sjöng en låt jag nästan fick gåshud av(insåg senare att det var hon som åkte ut...). Det var You're the storm av The Cardigans, många har nog hört den, men jag tycker att den är jättebra.

Ses!

//Mizzan

Kommentarer
Postat av: klara

i vilken kyrka går du i konfa?

2009-11-29 @ 14:01:11
URL: http://tonarsboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0