Dagens...+ gårdagens...

God morgon alla solstrålar! Som ni kanske märkte igår så glömde jag att lägga upp Dagens...(ajabaja!) så jag får ta båda idag helt enkelt!

Idag blir det en lång video som ska täcka båda dagarna. Det är The Hillywood Show som har gjort en parodiThe Twilight Saga: New Moon. Det här är definitivt min "favoritparodihemsida", de gör sketcherna så sjuukt bra!

OBS! Spoiler för den som inte sett New Moon!


Här är deras Twilight-parodi från förra året!

Lolboll på dansen! Haha! ^^ Källa: Twilight Sweden.se

Over and out!

//Mizzan

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, min nyårsafton var toppen, din då?? :D

Jag har en vanlig casio kamera. Så ingen system.

2010-01-04 @ 11:09:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0