Nyåret

Mitt nya år började med lite förvirring; jag visste inte om klockan slagit tolv ännu så jag sa om och om igen
"är det nytt år nu?". Haha! Alla klockor går ju olika så det blev lite konstigt... Men jag är ju här - 2010! Wohoo!

Innan tolvslaget så gick jag och Linn en liten promenix och åkte samtidigt ner för en av alla backar hos henne där det var jättehalt. Det var extremt roligt men under hela promenaden, inklusive "backåkningen", så såg det nog ut som om vi var fulla eller något - det var så halt att vi ramlade hela tiden men vi brydde oss knappt om det utan skrattade tills vi kiknade!
Efter tolvslaget så började alla röka vattenpipa (eller, ja, typ Linns pappa och en massa andra gubbar...)
och en kompis pappa började röka cigarr(det var antagligen det vidrigaste jag någonsin luktat!), så vi stängde in oss i källaren och såg Mr & Mrs Smith på SVT 1(när vi inte höll på att somna).

Det var min nyårsafton det! Hur var din?

Somnade du innan tolvslaget?
Fick du också helt meningslösa presenter ur en "cracker"?


Love to you!

//Mizzan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)

och föressten,hade du det bra på nyårsafton?:D



http://housebunny.blogg.se

2010-01-01 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0