Grrr...

Aaaarrrggghh vad jag blir arg på lärare ibland!! Vi skulle ha fotbollsturnering idag, hela högstadiet, men så säger idrottsrådet när alla är där;"Nej vi ställer in för det regnar." Hallå!! Om ni hade frågat eleverna så skulle inte en enda elev ha haft något emot att spela i regnet. Men bara för att dom skulle blivit blöta så fick vi gå till skolan och ha en vanlig skoldag!! DET är dålig stil. Så det var ingen riktig dag; på franskan informerade hon oss om vad vi ska göra på fredag, på svenskan läste vi och körde Hänga gubbe och på den sista SO-lektionen i åttan såg vi en dokumentär om Zimbabwe och sen fick vi gå hem. Bara för att det skulle varit en turnering idag så hade vi flyttat matte-provet till imorgon men då ska vi ha en J*VLA FOTBOLLSTURNERING!!! Och då missar jag slöjden och får IG... typ. *Piip* lärare...

Jaha, övrigt... Det har blivit värre med handleden. Carro tror att det kan vara en spricka men det får det inte vara! Jag vill inte ha mitt första gips någonsin när jag är i Oxford! Här är en bild. Snygga naglar va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0