Bio! ...igen

Sorry, men kom inte på någon bättre rubrik. Jag var på bio idag med Moa, Vera, Carro, Erik och Jonathan som jag nämnde igår. ^^ Vi såg New Moon som fortfarande var lika bra(konstigt...). Det var rätt roligt efter bion när vi var på väg mot bilen och Erik frågade oss om vi hade blivit sura om han hade somnat under filmen! Vi tjejer, plus Bella, Ronja och Elin, är Twi-fans men vi svarade bara LOL och började skratta! Vi hade seriöst inte blivit sura, så länge han var tyst och inte snarkade. ^^ Tidigare idag fick jag linser(yeess!!) så jag spatserade stolt runt i stan idag, när allting var kristallklart utan glajjor på! Det såg nog lite roligt ut när jag flämtade till för helt vanliga saker, haha!

Jag gillar den här skylten! ^^


Love to you!

//Mizzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0