Elf-style

Någonsin velat bli en grönklädd alf? Jag har iallafall inte drömt om att bli det men när jag var liten har jag antagligen fantiserat ihop en älv-kallops. Så jag har nog drömt om det maybe när jag var typ fyra bast eller något... ^^ Hursomhelst så finns det en sida som heter Elfyourself.com och det har gjort det till sin... specialitet att "alfisiera" folk. Man lägger upp en bild och så sätts huvudet på alfkroppen - klart! Bara att välja vilken dans du ska shejka loss till!

Eftersom jag är ett Twilight-fan ^^, så har jag snokat rätt på en video där några Twilight-karaktärer är "medverkande". Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=SAUvhJLDsDk

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0