Färdig... at least

Puh, nu är jag trött! All julklappsinhandling har tagit kål på mig och nu när julstressen är borta(snart iallafal) så känns det jättebra - jag har ju min lotusblomma och min Ugli som jag snart ska sätta tänderna i, bokstavligen! Nähä, vet ni inte vad en Ugli är? Det är typ världens godaste frukt! Den ser inte särskilt fräsch ut, men det är den.
Det är en korsning av grapefrukt, clementin och apelsin, om ni undrar.
Den säljs bara på vinterhalvåret, så jag måste passa på!


Den är rätt stor!


Nä, nu ska jag njuta av min frukt och sedan blir det Love Actually! Vi har inga speciella traditioner utöver det vanliga, men min är definitivt att se Love Actually minst en gång under julen!

Love to you!

//Mizzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0