Jul och nyår

Snart ska jag iväg till mina kusiner så det blir inte så värst uppdaterat idag, kommer nog hem runt 20-tiden.
Har ni gjort något speciellt i jul? Ska ni göra något speciellt? Igår var en lite speciell dag för mig eftersom fyra från mammas släkt och fyra från pappas släkt var hemma hos oss igår. Min farmor och farfar var där och min faster och hennes fästman. Mormor och morfar var där och min äldsta morbror och hans äldsta dotter, min kusin. FoF och MoM har ju träffats flera gånger och är bra "vänner om man säger så, men jag tror inte att min morbor/kusin och faster har träffats om man inte räknar med MoP:s bröllop. Hursomhelst så spelade vi Wii och hade rätt roligt. Vad ska ni göra på nyår?

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0