Julgranspynt

Nu har vi äntligen tagit in alla granar(två; en "allmän" och en till F) och pyntat färdigt dem också. Yey! ^^ Iår var det ju som sagt F:s tur att bestämma hur granen skulle se ut och på hans egna blev temat: GLITTER!! och på den allmäna blev temat: så många färger och ljus och former på kulor/glitter och annat pynt. Igår när vi var på Liseberg, och såg alla fantastiska ljusträd, så köpte jag en jättefin julgranskula(Linn köpte en också, skitsnygg btw!).

Det här är den jag köpte!


F körde med polkagrisar också... och en litenliten del
av allt glitter som användes syns också.



Jag glömde ju visa er hur mitt pynt blev!

De fick hänga från en bjälke med några trådar!


Så här ser det ut på min bokhylla!


Men när jag upptäckte att jag hade fått en blinkande(olika färger!!) plastgran på byrån fick jag en liten chock! Den är bakom mig nu, hjälp! (Jag har ringat in några "stavar" där ljuset syns även med blixten på.)


Även små skavanker måste prydas. ^^


Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0