Julhandling - till mig!

Jag har redan skrivit om idag men jag glömde att berätta att jag köpte ett armband+en bok till mig själv också! Armbandet tror jag är av skinn(eller så är det fake, men shit the same!) och har en tryckknapp på sig. Boken heter "Hjärta och smärta" och är skriven av Sarra Manning. Det är den andra boken utav tre och handlar om Edie som flyttar till en ny stad. Bokrecension kommer senare om inte mina lärare vill pracka på oss ännu fler läxor... =)

  
Jag har tydligen ett pris nu! Haha!          Taget på min nya, fina, turkosgröna matta!
                                                                     Jag älskar den!

Jag har läst den första men det var ett bra tag sedan. Får väl bara läsa om den! Nu ska jag dricka glögg och garva asset av mig till Parlamentet!

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0