Läxfri

Äntligen är det en läxfri dag idag! Inga läxor... förutom tills på onsdag, men det tar vi då! Har gjort NO-provet som jag missade i onsdag eftersom jag var hemma och sov bort min förkylning. Jag har också gjort färdigt bilduppgiften - yay! Jag är inte särskilt bra på att måla, därför blir jag så glad för det. Imorgon kommer jag att vara borta hela kvällen(typ 15:30 - 22:00) eftersom jag och min klass har julbord för allas familjer! Jag skulle baka bröd till 80 pers men jag var knappt hemma i helgen så pappa gjorde det istället(han brukar baka plus att han skulle nog gjort det iallafall...)! Lyckliga jag!


Tog bilden alldeles själv(med hjälp av pappas systemkamera...) i oktobras... kan man säga så? Antagligen inte... Vill verkligen bli bättre på att fota, lika bra som min underbara B!



Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0