Maxat med jul

Har ni någonsin sett på amerikanska filmer där julgranen nästan välter av allt glitter, ljus och annat pynt? När en ljusslinga går runt hela huset?
Man kan nog säga att amerikaner är mer... hängivna med julpyntet än vad vi svenskar är - iallafall enligt de här bilderna!









Jag är säker på att det finns oändligt många fler, men här är ett urval. Jag kommer antagligen bli en del av detta när jag flyttar till USA om några år, men jag måste säga att detta verkligen inte faller mig i smaken, som man säger. Jag gillar verkligen inte när det är en massa blinkande lampor, tre miljoner glitterband och andra grejer i en gran. Om man bara vill pynta granen så att man till slut inte kan se den längre - vad är det för mening med att ha en gran då? Och till allt utomhuspynt säger jag bara - näääää.....!

Källa, källa, källa och källa.

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0