NK's jul - finally!

Äntligen! Nu känner jag mig lite sent ute men bättre sent än aldrig eller hur? ;) Idag på stan med Barro så ville vi genast gå till NK och se deras julskyltning(som tack och lov fanns kvar). Den var jättefin! Här är mina favoriter!

Visste du...
...att de börjar planera för nästa års julskyltning redan i oktober året innan?
...att de börjar beställa dockorna från Tyskland i februari?
Jag bara älskar den här bävern! Helt bedårande! ^^


Hur söta som helst!

Jag älskade Klas Klättermus när jag var liten(och gör det fortfarande)!
Ser ni allt gott de har gjort?
Pepparkakor, ischoklad, lussebullar och sockerkaka(även fast jag inte äter de två sistnämnda...).


Love to you!

//Mizzan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0