Rim

Idag ska jag på Liseberg med L alias girlonwater.blogg.se. Om ni ser hennes blogg så kan ni se att hon är en aning flummig, men det är ju bara bra' - hon är precis som ja'! Hah, där fick jag till ett litet rim allt! Påtal om rim; brukar ni rimma på era klappar? Jag tycker det är roligt att få rim på de julklappar jag får, då får man en liten ledtråd, så därför försöker jag rimma på de klappar jag ger. Tyvärr är jag värsta dålig på det, vissa blir bra medan andra är dåliga... Men så upptäckte jag värsta grejen för typ två-tre år sen; det finns ju Rimstugan.se. Jag använder den typ på alla klappar... ^^ Nu ska jag äta, ha' det!

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0