Snöö! ...igen

Gud vad gärna jag vill visa er hur mycket det snöade för typ tre minuter sedan! Tyvärr hann jag inte få med det på bild, vilket ändå inte skulle ha funkat när kameran inte uppfattar snön... Var på stan idag med R = jätteroligt! Vi stod i en affär i säkert tjugo minuter när hon skulle köpa nya handskar till sin mamma. När vi hittat några så kostade de 400 spänn! Hilarious... Hursomhelst så skulle jag handla julklappar vilket inte gick så bra den här gången... inte en enda klapp (förutom till C men det får jag inte säga här ^^). Tog några bilder på den underbara och enorma granen mitt på Gustav Adolfs Torg och alla ljusgranar runtom, men hittar inte mojängen man måste ha när man laddar upp mobilbilder. Ni kanske får se dem imorgon istället! Godnatt, lolboll, nu ska jag slå in ett paket till en annan lolboll ^^.

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0