Videotajm!

Nu när jag kommit på hur man lägger ut videoklipp på bloggen(jag är från stenåldern, jag vet) så tänkte jag lägga upp en massa goa' klipp! Enjoy av mina favoritklipp/låtar!

Från Glee(torsdagar 21:00 på Tv4).
Det här är tjejernas mashup, jag har ju redan lagt upp killarnas(inlägget nedan)
.
Btw, så har jag nog spelat sönder både denna och killarnas låt! ^^ Källa och källa till killarnas


En av mina favoritlåtar, The Downtown Fiction med The best I never had. Källa


Videon med en av världens bästa "poppare"; Robert Muraine och Phillip Chbeeb! Källa


Här är världens bästa låt just nu(som btw får mig att både gråta och vilja sjunga och dansa på Broadway så fort som möjligt)! Sjungen (hmm...) av Kurt Hummel (som egentligen heter Chris Colfer) på Glee. Källa


Tror att det var de flesta.

Love to you!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0