Nytt rum - here I am!

Mmm, vad mysigt det är på vintern när man kan kasta snöbollar, mysa framför TV:n och slå in paket. De här sakerna kan man ju faktiskt göra om det var så att det faktiskt fanns snö, att man kunde se på TV och om man hade någar julklappar att slå in. Men jag kan inte och har inte möjlighet att göra alla de mysiga sakerna. För det finns ingen snö, jag kan inte se på TV eftersom det står en bokhylla ivägen(min gamla som ska ner i källaren men som jag inte kan flytta för den är för tung) och jag har noll julklappar att slå in. Så här sitter jag i värsta stylade rummet och myser framför min kära dator. Jag har ägnat hela dagen åt att vara i Kinna för att köpa tyg och matta till mitt nyligen ommålade rum. Mattan är blå/grön/turkos, är lika lång som 'röda mattan' och lyser upp alla bruna väggar som strålkastarna på Oscarsgalan. Även inhandlat kuddtyg(som egentligen var tänkt till att klä fåtöljen men som tyvärr var för liten, men som vi köpte iallafall för jag vägrade att släppa den!), gardintyg+eventuell tygtavla(som förresten föreställer mitt framtida hem - New York!), överkast(vilket mamma tjatat på mig om i flera år att jag måste ha. Obs! Den är brun och pälsig, kan alltså misstänkas för att vara en björn) och ett snyggt påslakan!

Snart ska vi ha gäster(lillebrorsarns kompis+familj = jippie...) så jag måste hjälpa till lite antagligen+att hjälpa till att göra chokladbollar eftersom mina är godast ^_^ . Åhh, nu kommer F(lillebror)+kompis och invaderar rummet. Hjälp!

Tjooh!


Kommentarer
Postat av: joel

Man får hoppas. Det är det omslaget de lagt ut på CDON.com, men hoppas på något annat :) För det är verkligen skitfult.

2009-11-28 @ 17:30:06
URL: http://joelrandeblad.blogg.se/
Postat av: joel

VET!

Dem kan screwa sig själva om dem tror att de kommer ha det. Jag kommer ta bort det omslaget och skriva ut ett eget isåfall!

2009-11-28 @ 21:20:08
URL: http://joelrandeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0