Squeez bacon

Gud vad det låter äckligt, men jag måste visa er detta!
Hittade detta alldeles nyss(när jag egentligen skulle träna på min Wii Balance Board...).



Jag vet inte om det är ett skämt eller inte, men enligt min källa så uppfann en svensk kille -
Vilhelm Lillefläsk
- detta efter andra världskriget. Genom att förlaga och blanda baconet på ett speciellt sätt, så kunde man klämma fram 100% rent bacon ur en tub!



Det ryktas att ABBA träffades över en tub med bacon och att IKEA's grundare Ingvar Kamprad aldrig åker någonstans utan en låda med Squeez Bacon.

Hmm, vi får väl vänta och se hur det är med den saken...
Källa 

Update:
Detta är inget skämt, du kan köpa det på ThinkGeek.com
Det finns tillochmed en video. Uääk!


Over and out!

//Mizzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0