Back

Hej igen!

Det var längesedan! Typ ett halvår...? Skitsamma, här är jag iallfall.
Ville bara skriva av mig lite, fick akut bloggbehov.
Tja... jag var på Green Day i lördags. Helt fantastiskt! Totalt sjukt!! Och som jag sa till pappa; "Det här är nog den bästa konserten jag någonsin kommer ha varit med om tyvärr!". Vilket är tråkigt, eftersom den var min första Ullevi-konsert.

En annan sak i lördags; boksläpp av Bree Tanners andra liv - den femte Twilight-boken! Har inte läst ut den ännu, men Bella är helt exalterad över den, haha!

Okej, lite personligare. Jag blir arg på människor som inte fattar att man försöker. Jag har faktiskt försökt få tag på dem - men vad mer kan jag göra! Jag är inte ens säker på om de hatar mig eller aldrig vill se mig. Men snälla, ge mig någonting jag kan trösta mig med. Antingen så att jag kan släppa er eller få er tillbaka. Och jag vette f*n - jag kanske varit kär i dig hela tiden, två år, utan ha insett det själv. Jag gick i sexan och jag var så fånig - snälla ge mig en chans till! Du fattar inte hur gärna jag vill träffa dig!! Shit nu börjar jag gråta...

Ville bara säga det.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0