Update

Jaha... Här sitter jag i soffan och fryser med en öppen dörr bredvid mig. Tänkte skriva lite idag på ett bok-projekt men tänkte hinna träna också (wow, fullspäckat schema). Handen är ganska bra, var hos läkaren förra torsdagen och han trodde det var en seninflammation. Inte så farligt men fick ett bandage iallafall som jag har haft på mig på dagarna. Skolavslutningen gick jättebra! Jag var ju konferncier med Patrik och han var jättebra verkligen. Fick säga hejdå till min idrottslärare för han går i pension. Råkade säga något som kunde uppfattas som sexistiskt (läs: alla flabbade). Idag är det en vecka kvar tills jag flyger till Oxford, längtar sjukt mycket. R följde med till K-hamn i helgen(egentligen bara en dag, men ändå). Vi gjorde maten och axen blev sjuuuukt god.
Jag är typ färdig med rummet nu, köpt alla möbler förutom sängen som ska platsbyggas av pappa och farfar typ.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-23 @ 10:58:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0